Jak działa pogotowie hydrauliczne?
Pogotowie kanalizacyjne gwarantuje szybką pomoc w nagłych wypadkach. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownicy udają się na miejsce zdarzenia i usuwają awarię. Fachowcy wyposażeni są zawsze w specjalistyczny sprzęt, dlatego większość napraw są w stanie wykonać od razu. Ogromną zaletą pogotowia hydraulicznego jest elastyczność i dostępność usługi 7 dni w tygodniu, również w święta. Ekipy pogotowia gotowe są do niesienia pomocy niezależni do dnia i godziny. Zaplecze administracyjne odbiera zgłoszenia i kieruje pracą pogotowia, a więc wyjazd do klienta nie zakłóca funkcjonowania serwisu.
Pomimo że usługa pogotowia może być droższa od usługi naprawy wykonanej w normalnych godzinach pracy, to jednak z niektórymi awariami nie można zwlekać. Pogotowie kanalizacyjne gwarantuje dość krótki czas dotarcia do klienta i uśnięcia usterki, więc jest to idealne rozwiązanie zawsze wtedy, gdy zależy nam na szybkiej interwencji. Pogotowie obsługuje zarówno klientów prywatnych, jak i spółdzielnie mieszkaniowe i przedsiębiorstwa.
Do jakich usterek warto wezwać pogotowie?
W sytuacjach kryzysowych trzeba działać bezzwłocznie, tym bardziej że w wyniku usterki hydraulicznej można zalać nie tylko swoje mieszkanie, ale także mieszkanie sąsiada. Poza tym awarie hydrauliki często wiążą się z nieprzyjemnymi zapachami, które roznoszą się po całej okolicy. W takiej sytuacji trudno o zwłokę.
Pogotowie hydrauliczne nie tylko naprawi cieknący kran lub rurę, ale także wyczyści studnie i spusty burzowe, aby uchronić nieruchomość przed zalaniem w wyniku intensywnej ulewy oraz udrożni przyłącza kanalizacyjne, gdy ulegną przytkaniu. Dzięki kamerze możliwe jest szybkie zdiagnozowanie przyczyn niedrożności i ich usunięcie. Pogotowie można także wezwać do wymiany syfonu, odpowietrzenia kanalizacji i demontażu punktów hydraulicznych oraz innych drobnych prac.